noordkaap-2014.reismee.nl

Denemarken, Farø

Vanmorgen de wekker vroeg gesteld en om kwart over zeven uit Oslo vertrokken. Onderweg prachtig weer gehad en flink opgeschoten. De weg door Zweden (wederom de E6) kenmerkt zich, naar onze mening, wel wat door saaiheid. Het is echter ook een weg die het mogelijk maakt flink op te schieten, echt snelweg rijden, laten we het daar maar op houden. Ter hoogte van Gøtenborg krijg je dan nog een prachtige blik op zee, maar voor de rest is er niet veel over de route te vertellen. Riekje heeft haar zesde eland gespot, maar daar krijg je als chauffeur (natuurlijk) niet de kans toe.

Via de brug weer in Denemarken beland, en vanaf Kopenhagen naar Farø gereden, een klein eilandje met een grote camperplaats, waar we de laatste nacht (zoals het er nu uitziet) in de camper gaan doorbrengen. We hebben vandaag 723 kilometer gereden en er rest ons nog 486 kilometer morgen volgens de Snooper. Dat is inclusief de veerboot van Rødby naar Puttgarden.

Morgen de laatste reisblog.